Sider

mandag 23. april 2012

Å Vestland, Vestland...

Fredagen gjekk med til kjempekjekke festlegheiter i Måløy, medan den planlagde sykkelturen laurdag utgjekk grunna den kranglete foten til friskus Rand. Då nytta like gjerne Friskus Nytun sjansen til å ikkje gjere nokon ting;)

Men i går vart det friskus på "Nordfjordtour":) Eg tok med meg far, bror og kjæreste til Sandane for å sykle Sandane - Kandal:)

Det var ein flott tur i nydeleg vêr. Desverre var det ein litt sånn "uflaksdag" der m.a. sykkelen til Pelle takka for seg og han måtte snu før målet var nådd.

Mekking....

Vi andre trakka egoistisk og målbevisst vidare;)



Vi ankom etterkvart Midt-Kandal, og konkluderte med at her var det no nesten brattare enn i Randabygda til og med;)

Veldig dårleg bilde med sola i mot. Men, men...


Vi sykla oss deretter tilbake til utgongspunktet og bila oss heimatt.

Nerdefakta:
Lengd: 3,83 mil.
Tid: 2 timar og 16 minutt (dette er ikkje rein sykkeltid!).
Høgdestigning: 323 meter.
Kaloriar: 860.
Puls: gjennomsnitt 160. Maks 191.

Etter sykkeltur måtte eg berre kome meg i gong med å skifte dekk på "Gullet". Og sidan eg jobbar så seint med dette, og sommarhjula og felgane er så tunge, så fekk eg meg nesten ei treningsøkt her og;) No kryssar eg berre fingrane for at det ikkje kjem meir snø!


 
I dag har eg vore å sjukehuset ein tur for å ta litt allergitestar o.s.v. Eg hadde store planar om å nytte sjansen til å gå på Ossætra når eg likevel var på Eid. Men på sjukehuset fekk eg ein "lappetest" på ryggen, og fekk beskjed om at eg ikkje burde trene, svette eller dusje denne veka:( Skrekk og gru!!! Så då var det berre å kome seg heimatt i sofaen og glede seg til ei friskushelg etter at "lappetesten" er over på fredag i staden for...











3 kommentarer:

  1. Har du fått lappesykja? Viss det er noko trøst har eg dusjeforbud til mandag igjen. Skal vi lukte ilag? Fin sykkeltur, fin natur og flott dame!

    SvarSlett
  2. Ja, føle meg heilt invalid på ein måte:p Kva feila deg då?:p Og takk!;)

    SvarSlett
  3. Ikkeno! Har fjerna en føflekk på ryggen berre, og den skal visst ikkje ha vatn på seg. Så det så!

    SvarSlett