Sider

lørdag 28. april 2012

Klar for ny innsats!

Lappetesten er ferdig! Fekk konstatert at eg er allergisk mot det meste....Bortsett frå alt anna eg allereie visste at eg er allergisk mot viste det seg at eg er allergisk mot eit stoff som ein finn i alt av såper, shampo, balsam, hudkremar, mascara, olje, spylarveske o.s.v..= umogleg å halde seg vekke frå....Men pyttsann, eg har hatt det slik dei siste 28 åra, så det er det einaste eg veit om = eg tek det ikkje så tungt;) Eg feira heile lappetesten med å ta ein dusj og VASKE HÅRET. Har funne kreative løysingar på dusjing denne veka, men håret måtte eg berre gje opp å få vaske sidan lappetesten var plassert heilt oppå skuldrane mine...

No føle eg meg "råta" etter ei veke utan aktivitet, og ser fram til ein god sykkeltur i morgon, same kva vêr det er!

Oppdatering frå morgondagens sykkeltur kjem:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar