Sider

mandag 16. april 2012

Overinspirert!



I går vart eg angripen av overinspirasjon etter at eg hadde krølla meg saman i sofaen saman med ein kopp tè (tusen takk for kjempegode tè`ar Vibeke og Randi Line!) og nyaste utgåvene av Shape Up og Fjell og vidde.



Søndagskos:)


Eg har ikkje godt av å lese slikt, og får lidelsen overinspirasjon;) I går vart eg så inspirert at eg hadde problem med å få sove.

Desverre kreve det både tid og ikkje minst litt pengar å få gjennomført alt eg vil, men eg får ta litt kvart år. Men eg trur nok lista over ting eg berre må oppleve aldri tek slutt - den vert nok berre lenger og lenger;)

Men i år er det iallfall dette som er planlagt, så får vi sjå kor mykje som vert råd å realisere:

1) Kajakkurs på Værlandet.
2) Sykle over Flofjellet og gå på Hornelen (dette skal vi prøve å få til same helga).
3) Sykle Eidsvoll-Oslo saman med pappa. Dette er nærast blitt ein tradisjon!:)
4) Aktivitetshelg i Lysefjordområdet.
5) Fjellfilmfestival.
6) Topptur i Jotunheimen.
7) Kanskje ein sykkeltur gjennom Grimsdalen eller ein fottur gjennom Aurlandsdalen i lag med Pelle?

Og når alt kjem til alt så er det godt at ein let seg inspirere og begeistre. Og det er iallfall kjekt å ha noko å planlegge mot og sjå fram til - sjølv om det kanskje ikkje blir noko av absolutt alle planane. Halve moroa er jo å planlegge;)

1 kommentar:

  1. På Hornelen, faktisk? Jaja, velkommen til mine heimtrakter :) Eg eg er heime hjå foreldra mine den helga får du heller vinke :)

    SvarSlett