Sider

torsdag 5. april 2012

Varierande "trugeføre"

I dag var det på tide med litt friskusaktivitet igjen. Påskevêret er ikkje heilt optimalt, men det betyr ikkje at ein kan halde seg inne likevel!

"Klok av skade" leita eg i dag fram trugene mine, og planla ein tur opp "rørgata". Ein veg over røra til eit lokalt vasskraftverk her i bygda. Denne turen byr på voldsom høgdestigning på kort tid, så det er forholdsvis effektiv trim i flott natur:)

Eg starta på grus, utan truger og i grei gangfart, etter ca. 5 minutt kunne eg spenne på meg trugene og tusle avgarde. Men det var sterkt varierande "trugeføre" som møtte meg. Mykje snø ein plass, og så lyng og gras ein annen plass. Men alt i alt var det OK å gå på truger i dag.

Ikkje alltid like optimalt for truger i dag....

Det var godt å kome seg ut i frisk luft igjen i dag. Eg merka at eg hadde eit behov for å kun vere i naturen og slite meg ut. Av og til har eg det slik:)

Snart på toppen av rørgata!

På toppen av rørgata = Leite. Manglar berre litt sol her, så er det full påskestemning:)


Nedatt frå Leite vart det litt jogging på truger. Det funka faktisk fint, men er jo veldig tungt då. Men det er jo litt av vitsen med det og!

Dei siste 10 minutta av turen kom eg innpå grusveg og måtte av med trugene igjen. Dei funkar dårleg på grus;)


Nerdefakta:

Tid: 1 time og 39 minutt.
Lengde: 4,66 km.
Kaloriforbruk: 625 kaloriar.
Gjennomsnittspuls: 167.
Total stigning: 312 høgdemeter.

Og når eg kom heimatt frå trugeturen hadde jammen påskeharen vore på besøk og! Og det påskeegget innehelde vel alle kaloriane eg har klart å gå av meg opp rørgata;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar