Sider

søndag 15. april 2012

"Halvfriskushelg"

Denne helga har gått med til litt sånn "halvfriskusaktivitetar". D.v.s. at eg har vore i aktivitet, men det har ikkje vore så voldsomt "friskusprega".

Fredag hadde eg gjebusdag så denne dagen gjekk med til middag, kake og fest:)

På veg heimatt frå Måløy denne fredagen var det dette som møtte meg ca. på Bryggja.....Det freista ikkje så veldig med den planlagde friskusaktiviteten denne helga; sykling....



Laurdag måtte eg i stallen ein tur og så vart det gåtur saman med mamma etter det. Hadde tenkt meg på sykkeltur, men etter at det kom ca. 20 cm nysnø natt til laurdag freista det ikkje så mykje....På slutten av denne turen fekk eg jogga litt i hard motbakke og. Litt sånn sjokktrening for rumpe og lår;)

Markert skilje mellom snø/ikkje snø på turen vår laurdag.



Nerdefakta frå turen:
Lengd: 6 km.
Tid: 1 time og 32 minutt.
Høgdestigning: 327 meter.
Kaloriar brukt: 326.
Puls: gjennomsnitt 123. Maks 190.

I dag vart det sykkeltur. Den vart ikkje så lang, men hadde god stigning. Det som er så dumt her på desse kantar er at sykkelturane ofte går rett opp for så å gå rett ned tilbake. Konsekvensen er noko dårleg treningseffekt og at ein vert veldig kalde på veg heimatt...Eg fann iallfall ut at mi sykkeljakke som har vore ein god turkamerat i 5 år er klar for utskifting...Ho kan vel ikkje akkurat kallast vindtett lenger desverre. Men det var ein super tur i sol faktisk! :D


Gode, gamle sykkel klar for tur (med mi nye drikkeflaske med teksten "consultants rock". Tusen takk, Unni;)).





Nerdefakta frå sykkelturen i dag:

Lengd: 2.37 mil.
Tid: 1 time og 57 minutt.
Høgdestigning: 475 meter.
Kaloriar brukt: 619.
Puls: gjennomsnitt 153. Maks 185.


1 kommentar: