Sider

søndag 26. august 2012

Søndagstur til Fitjar:)

Det var meldt strålande vêr i dag, og det kombinert med at Pelle uansett skulle reise vart avgjerande for at eg bestemte meg for å ta ein lang og god tur på raceren:) Eg har heller ikkje trena sidan tysdag, så eg følte at det absolutt var på tide!

Turen gjekk til Fitjar. Eg har aldri vore her, men det var enkelt å finne vegen. Kupert tur i dag, og lår og leggar fekk verkeleg slite (leggane meir enn dei burde sjølvsagt, jamfør forrige blogg...). Bortsett frå motvind og bein som "sov" heile turen (og måtte ristast til liv i nedorverbakkane av og til) var det ein super tur! Skikkeleg fint (men ikkje sol slik som meldt;)). Det var skikkeleg godt å få ein langtur igjen:).



Vel framme i Fitjar tok eg ein omveg på veg heim, og sykla på andre sida av eit vatn den første mila av tilbaketuren, og dette var faktisk den mest idylliske delen av turen og:).

Turen i dag:)

Nerdefakta:
Lengd: 62,93 km.
Tid: 3 t og 2 min.
Snittfart: 20,6 km/t.
Høgdestigning 547 meter.
Puls: snitt 166. Maks 186.




Slenger og med nokre bilder frå utflukter i går; då leika vi turistar på Haugalandet;)

 Tittei frå Tittelsnes fort;)

Haugesund.
 
Så gjekk turen til Ryvarden fyr. Her var det eit stykke å gå frå parkeringsplass (ein kunne visst køyre opp denne dagen, men eg var glad vi brukte "Apostlenes hester";)
 
Langs vegen opp og ut til fyret sto det med jamne mellomrom "skilt" med flotte bilder og dikt laga av Tove Viranta Bråthen og Ida Kristin Vollum. Stemningsfullt og flott - passande for eit kulturfyr!
 



















Slik såg det ut i naturen:)













 Koseleg utedo;)

Og så møtte vi på ein nysgjerrig svanefamilie:)



 

























1 kommentar: