Sider

fredag 3. august 2012

Sommaren 2012

Puh! Endeleg på plass på Stord...For eit styr med pakking, sortering og vasking både her og der. Men no er det kun småplukk igjen, og så er eg klar for å ta til i min nye jobb måndag. Skummelt og spennane:)

Sommaren har gått så alt for fort, og eg føle vel egentleg at eg ikkje har gjort nokon ting...Men litt har det vel blitt:)

Eg var pakka og klar til tur, og skulle på Hornelen (den høgste sjøklippa i Nord-Europa) saman med helseguru Unni, men regn og skodde sette ein stoppar for det....Men vi hadde likevel eit flott døgn i Rugsund med Unni sine flotte foreldre!:)


 På jobb vart juni brukt til feltarbeid på øyane i Vågsøy:)






Måløy:) Med fjella Veten til venstre og Gottrøysa til høgre (sjå blogginnlegg http://www.friskusnytun.blogspot.no/2012/05/brurahornet-og-gottrysa.html )


Feltarbeiddoningen vår:)

 Den flotte hesten min nyte dagane ute for tida:)



 Eg klarte å snike inn ein tur på ein av dei lokale fjelltoppane heime saman med Spreking Raudi:D

 Sommarvêret 2012...

Når eg avslutta mi tid i Vågsøy kommune fekk eg m.a. ein flott blomst med sjefen:)

Så vart det ein liten ferietur...

 Hydrering (eller dehydrering) i Kragerø:)

 Langesund:)





 Friskus i ukjende element...(sol, bikini, sjø...)



Tok ein spinningtime på hotellet i Langesund. Og FYAMEG kor eg har sakna det!

 I sommar lagde eg og heimelaga istè:)

Og så var eg på jentetur til Stavanger/Jørpeland. Her er bilde frå Preikestolen fredagen vi var der...FOR ei utsikt:p



 Reinaknuten på Jørpeland vart besøkt.

 Yoga (eller noko sånt) i fin utsikt på Reinaknuten:)

 Blide jenter på tur!

Søndagen gjekk vi på Preikestolen igjen. Gjekk opp på 1 time og 10 minutt denne dagen. Og så var det såååååå fint vêr!







Morgongymnastikk på Preikestolen i sommar:)

 Eg og Friskus Rand tok oss ein tur...

 ...

 ...til vakre Vetvika!:)









 Sommarlunsj...

 ...med rett tilbehør;)





 Friskus Rand fekk friskuspoeng og bada!




 Og Friksus Rand fann seg ein ny plass å bu;)

 I sommar vart det og tid til ein flott "fransk aften" saman med Helseguru Unni og resten av "Vågsøyjentene". Ein super kveld! Unni er ein mesterkokk! Og så fekk eg så fine gåver og;) Meir om kvelden her: http://unnipveitillabellefrance.blogspot.no/2012/07/ok-greit-sa-vart-det-ikkje-meir.html#comment-form )



No er eg koma i hus på Stord (etter myyyyyyykje styr....). Og i går vart det feira med eit glas sprudlevatn (i mine myinnkjøpte raudvinsglas frå Ikea) og fjernsyn;)

Det var nokre "glimt" frå sommaren 2012....Eg har vel gjort meir og, men dette var det eg hadde bilder av;). I tillegg har m.a. eg og pappa sykla det årlege Jølstravatnet rundt i strålande sol:) 5 mil på 1 time og 44 minutt. Ein supertur vart det!

No skal Stord utforskast, og eg reknar med eg startar med ein sykkeltur i morgon før eg melder meg inn på treningssenteret måndag:D

1 kommentar:

  1. Jammen ha du fått tid te mykje innimellom jobbings og flyttings og ryddings og pakkings, eg er imponert!!! Og sprudlevatn ha du vel fortent, kos deg på Stord, ditta bli stas tenkje eg!:)

    SvarSlett