Sider

tirsdag 7. august 2012

Ny kvardag kan faktisk vere berre bra for kropp og sjel!:)

Ja, no har eg byrja i ny jobb, og er så langt vel fornøgd sjølv om eg ikkje akkurat er koma så voldsomt i gong enno. Kontoret er midt inne i ein flytteprosess, men når dette roar seg i slutten av veka blir det nok enklare å kome i gong med noko konkret:)

Jobben ligg 6 km frå der eg bur, og eg har store planar om å sykle dei fleste dagane. Dette er ein super måte å starte dagen på (bortsett frå at ein kjem svett og forkava på jobb;)), ein snik inn trening utan å tenkje på det og så er det jo billigare enn bil og då;)

 På veg til jobb første dag på ny arbeidsplass:)



Syklinga til/frå jobb ser eg ikkje på som "trening", så pulsklokka får ikkje vere med, men i dag prøvde eg Endomondo på telefonen på veg heimatt frå jobb, og resultatet er nok at eg blir hekta på denne appen når eg ikkje har med meg pulsklokka;) Den funkar omtrent på same måten, og ein får ut mykje av dei same "data`ane" som på pulsklokka (ikkje like analysert og presist då men...)

I dag hadde eg og min første time på treningssenteret her. Og FOR ein time! Snittpuls på 171 og makspuls på 201! 490 kaloriar forbrent på 45 minutt. Men det beste er jo at det er så kjekt:) Eg sat og song og trakka på, og når eg då retta eit auge mot pulsklokka såg eg at eg hadde 180 i puls, og eg SONG. Jaja, det hadde ikkje vore det same om eg var ute og jogga med 180 i puls iallfall;) Det er altså så godt å føle at kroppen endeleg er skikkeleg i gong igjen etter 1,5 år med litt lavare treningsintensitet!

I morgon blir det nok spinningfri. Vi skal flytte kontoret, og det blir nok bæring heile dagen og overtid. Så eg prøvar igjen på torsdag:)

No skal eg ha middag nr. 2 for i dag;)

1 kommentar:

  1. kjekt å høyre at første dag gjekk bra:) Gledar meg berre til å kome på besøk eg! Desvere blir det ei stund te enda. men besøk ska det bli;)
    - Anne-Katrine.

    SvarSlett