Sider

tirsdag 21. august 2012

"KK-mil-trening-oppdatering"

Var ein tur i Landåsen rett etter jobb i dag (og det er eg glad for, for då var det sol og no høljar det ned! Eg likar å trene i regn, men dette hadde nok vore litt i overkant;)).

Nok ein gong vart det raud løype på ca. 7 km (eg syns dette er meir enn nok når det er såpass kupert (egentleg nok på flatmark og dette;)) ( http://www.friskusnytun.blogspot.no/2012/08/stovegolvet-og-landasen.html ). Men eg merka at beina var heilt stive allereie frå første meter, og etter ca. 10 meter ville dei "sovne"...Jogga med andre ord 7 km med bein "på randen til søvn".....Vart av den grunn sjølvsagt enno meir stiv!

Eg sleit meg gjennom løypa på 7 km på rein vilje, og trudde faktisk når eg kom i mål at eg i dag hadde betre resultat enn sist...Men, neidå...Omtrent likt som sist gitt....Og eg har trena med lavare puls i dag enn sist...Sånn er det når beina er teite - då vert det dårlegare tider sjølv om ein trur ein har gjort det nokelunde bra, og slite mykje....


Oppsummering og samanlikning av "KK-miltrening i Landåsen 2012". Ikkje akkurat noko å skryte av så langt...


Men, men, betre tider vil kanskje kome...Får sjå kva doktor seier torsdag:)

MEN, noko kjekkare; intervallspinntimen eg var på sist torsdag var jo som nemnt i tidlegare blogg ikkje så vellukka grunna desse beina mine ( http://www.friskusnytun.blogspot.no/2012/08/nye-joggesko-siggjo-og-lite.html ). Men når eg i dag overførte aktivitetane frå klokka mi til dataen såg eg dette:




 Eg seier meg ganske fornøgd med denne pulsgrafen! Ikkje heilt jamn, men absolutt "innanfor" syns eg! Så då har eg iallfall trena rett, om enn på noko lavt nivå;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar