Sider

lørdag 11. august 2012

Kattnakken:)

Eg har sett på eit fjell frå kjøkenglaset mitt i ei veke no, og etter litt søk på internett og ein prat med dei på jobb har eg i dag vore på Kattnakken ( http://www.visitsunnhordland.no/no/Produkt/?TLp=108680 ).

Eg hadde vel egentleg planar om å ikkje gjere noko fysisk "krevjande"  i dag sidan kroppen har vore veldig sleten dei siste dagane. Men når eg vakna til god temperatur og strålande sol klarte eg berre ikkje å dy meg;)

Kattnakken sett frå kjøkenglaset mitt i dag. Den er markert med raudt på bildet:)


Takke vere min nye telefon med kart og GPS klarte eg fint å finne vegen og parkeringsplassen utan noko problem. Eg hadde tenkt å sykle, men etter å ha søkt litt på internett fann eg ut at det då ville ha blitt ein dagstur, og det hadde ikkje min sletne kropp lyst til;)

 Toppen kjem nærare;)

P.g.a. masta som står på toppen er det veg heilt opp. Men den er no sjølvsagt ikkje open for ålmenta...Heldigvis:)




No ser eg allereie fram til neste tur. Det er så kjekt å oppleve nye plassar! :)

Nerdefakta:
Tid: 1 time (33 minutt opp).
Lengd: 4,61 km.
Høgdestigning: 324.
Kaloriar brukt: 419.
Puls: gjennomsnitt 147. Maks 187.


1 kommentar:

  1. Superfint! gleder mg til å komme på besøk! Apptips: isikte og ut.no :)

    SvarSlett