Sider

torsdag 3. mai 2012

Mat - det evige problemet...

Ja, det er eit problem! Eg er alltid svolta, har alltid lyst på noko godt/usunt....Ein halvtime etter eit godt måltid er eg like svolta igjen. Eg har alltid hatt det sånn og går under kallenamnet "kverna";)

Eg føler meg slik....... (Bilde henta frå Dagbladet).


I periodar er eg veldig flink med sjølvkontroll, begrensing og å ete sunt, men i andre periodar går det "over styr". No har eg ikkje vore flink på over eit år, og det merkast! Eg er lei av å ha det sånn og eg veit kva som er bra for meg, men likevel ligg sjølvdisiplinen mykje lenger inne no enn før. Men, men, det hjelper ikkje å gje opp. Så no er det NOK EIN GONG på tide med ei opprusting av kosthaldet! Målet er å bli like flink som eg var med dette som student. I dag kjøpte eg iallfall alt anna enn godteri på butikken:

Dagens innkjøp: bananer, skumma mjølk, juice med fruktkjøt, avokado, egg og philadelphiaost.

Det er mange meiningar om kva ein bør ete og det er utallige diettar og kosthald. Eg for min del veit lite om dette, men meinar at "alt med måte" er eit godt uttrykk. Men når det gjeld godteri/chips klarar eg ikkje å begrense meg. Av den grunn må eg ha totalforbod mot dette i vekedagane. Då funkar det som regel. I fleire år åt eg godteri kun laurdag og søndag, og det var faktisk ikkje noko problem...Så eg prøvar igjen;) (Men fredagskvelden er enn så lenge rekna som "helg";))

I dag vart det laks med philadelphiaost  på grønnsaksseng til middag. Sunt! Men etter ein halvtime-time var eg skikkeleg svolta igjen. Så etter 3*20 bicepscurl og 3*20 skulderhev vart det kaffismoothie til kvelds. Oppskrifta (med nokre justeringar) er henta frå blisunn.no.

Kaffismoothie:
Rått egg (eg brukte kun eitt i dag).
1/2 avokado.
1 banan.
Litt skumma mjølk.
Litt kaffi.
Kakaopulver (eg hadde berre ein "usunn sort". Kva er sunt kakopulver skal tru...?).

Og så trur eg at eg fekk oppi litt dun og skal frå egget....Jaja, etter samtale med mamma kom eg fram til at eg sannsynlegvis "står i" det;)

Kaffismoothie:)

No skal smoothien nytast, rumpetaska skal pakkast til fjelltur i morgon og så skal eg rocke ein halvtime til serien "Revenge" etterpå:) Greit å kombinere trening og fjernsyn;)

1 kommentar:

  1. Eg kjenner meg sooo igjen.... Og no er eg sjuk i tillegg, so får ikkje trent og tykkje synd i meg sjøl... Men ditta med bok vakje so dumt, kanskje eg og skal gjere det. Ha ei god helg og kos deg på fjelltur!

    SvarSlett