Sider

mandag 30. juni 2014

Den store ministyrkeprøva

I helga var det klart for den store styrkeprøven! Eg har verken form eller psyke til den verkelege styrkeprøva Trondheim-Oslo, men minipinistyrkeprøven Eidsvoll-Oslo, på knappe 6 mil, har eg no sykla 5 gongar, med varierande resultat. For det meste er det vêret som er grunnen til forskjel i snittfart og tid.

2007: 8. plass i min klasse. Tid: 2.20.20. Snittfart: 25.66 km/t (terrengsykkel)
2008: 4. plass i min klasse. Tid: 2.29.35. Snittfart: 24.07 km/t (terrengsykkel)
2009: 5. plass i min klasse. Tid: 2.09.46. Snittfart: 27.74 km/t (terrengsykkel. Trur eg..?)
2010: 2. plass  i min klasse. Tid: 2.07.19. Snittfart: 28.28 km/t (racersykkel)

Resultata er det kun min superspreke pappa som kan ta æra for (og han hadde nok sykla mykje fortare utan meg å ta omsyn til) sidan eg er ein såkalla "hjulsleikar". Men eg syklar sjølv, utan tau fram i pappa og utan støttehjul! Ikkje verst berre det...

Dette bildet var i ekstremt dårleg kvalitet, men her er vi iallfall, med medalje rundt halsen og greier!

I år var eg plutseleg i den knallharde "30-34-års-klassen" og sjølv med ny pers enda eg på ein femteplass i klassen. 


Ved Olavsgaard vart mellomtida registrert. Og den her bakken ved Olavsgaard, den likar eg ikkje! Her var eg på nippet til å bremse ned pappa der framme, men fann ut det var lurast å henge på utan å seie eit einaste ord i staden for. Brillene dogga og vi plukka rytter på rytter opp bakken. Vi er jo vestlendingar! (At eg vart saftig forbisykla i alle nedoverbakkane er ikkje så nøye... Ja, eg er vestlending, men eg er og ein pysefriskus)

Knappe 8 minutt bak vinnaren i min klasse, kom eg i mål. Målet var flytta sidan sist eg var med og eg vart overraska og ganske skuffa då eg fann ut at eg plutseleg var i mål utan å ha fått brukt det ekstra giret som brukar å kicke inn siste stykket... Tida i år vart 1.58.24, med snittfart på 28.89 km/t. Tida kan ikkje heilt samanliknast med dei andre åra p.g.a. ny trasé på slutten, men etter at ein har sykla over mål skal ein likevel sykle vidare til der mål var dei andre åra (forstå det den som kan, men det har vel noko med at det gamle målområdet er lite eigna for spurt...) og etter ein "kjik" på klokka då eg var der, fann eg ut at eg uansett har persa i år. 

Skulle tru eg hadde vore med på den skikkelige styrkeprøva...




Så får vi sjå om hjulsleikaren set ny pers på vegane inn mot Oslo neste år og!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar