Sider

onsdag 9. juli 2014

På nye rese!

Nye reser-populært kalla "nye stier", kan vere spennande og kjekt av og til. Og etter lang tid utan jogging, så mykje tredemøllejogging og heller mislukka forsøk på å starte med utejogginga igjen, var oppskrifta ein tur til Lillehammer, ei venninne på jobb så eg måtte underhalde meg sjølv, regn, skodde, flaum, høgdemeter og skog. Det vart ein fantastisk flott joggetur! Og mykje bilder, sidan eg berre ga meg sjølv lov til joggepause viss eg skulle ta bilder...

Nattleg rekognoseringstur kvelden før.

Oppover...

Oppover...

Oppover...

Oppover...





Hmmm... Koma for langt i dag og... Akkurat som på rekognoseringsturen...

Snu...

HER ja!





Fann ein flott bakke på veg nedover igjen... Den kan jo ikkje "gå til spille", så her vart det tre turar opp igjen!


Vatnet har jobba på i natt!

Kunst!

Kven seier ein må ha bra vêr for å få gode opplevingar?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar