Sider

torsdag 29. mars 2012

I mål!

Då er eg i mål!




Og så oppdaga eg at eg har jo surra noko enormt i innlegget om Dytt i går. Konkurransen starta jo 13. FEBRUAR, ikkje 13.mars. Det betyr at eg har brukt 46 dagar på turen;) Hehe, det får no vere måte på! Det er ikkje alltid hjernen er med desverre....;)

Men ja, kom altså i mål etter ein dag med 17 373 steg:



Eg har så langt lagt bak meg 481 km og 611 247 steg. Og no er det berre å fortsetje å registrere steg for laget sin del, og fortsetje å bevege seg for sin eigen del:)

3 kommentarer:

  1. Velkomen fram!! :-) (eg kom med helikopter)

    SvarSlett
  2. Jau, takk for champagnen (som du hadde transportert med i helikopteret ditt) eg fekk på målstreken;)

    SvarSlett
  3. Ja, eg sat jo der og surra eg òg, so velkommen skal du vere! Men var 3 lange dagar eg måtte vente på deg, altså ;)
    Men dette må feires! *hente vin frå minibaren under pulten*

    SvarSlett