Sider

lørdag 17. november 2012

Stoltzen!

Når regnet hamrar på ruta og skodda ligg lav, då tek ein seg ein tur opp Stoltzekleiven i Bergen;) Supertur i supervêr. Og eg tullar ikkje! Her er 3 gode grunnar for å gå Stoltzen ein slik dag i november:
  • Det er mindre folk i løypa enn på ein vanleg dag (og for meg som DEFINITIVT ikkje likar å gå fjelltur/trimtur i kø er dette ganske så viktig).
  • Ein får naturleg kjøling på ein ganske så kort, men likevel ganske så heftig tur.
  • Det er FRISKT!
Skal ein vente på vêret før ein gjer noko i dette landet, så får ein rett og slett ikkje gjort noko....Og eg syns det er heilt topp eg, med regn og friskt vêr:D

Sidan ingen av oss hadde vore på Stoltzen før vart det køyring fram og tilbake (på noko eg trur kanskje, muligens er ein gang- og sykkelveg;)) for å finne ut kvar det var meininga ein skal parkere. Men bilen vart no parkert, og etter ein 5 minutts gåtur på den flate, sannsynlegvis, gang- og sykkelvegen starta stigninga opp Stoltzen.

 Start ved Fjellveien 15:)






 


Stoltzenfakta (funne på internett, så går ikkje god for at dette er "100 % fakta"):
Lengd: 0,9 km.
Tal trappetrin: ca. 800.
Gjennomsnittleg stigning: 35 grader.
Total stigning: 299 m.

 Halvvegs etter 11 minutt!

 "Melkesyren"? Her? Har hatt melkesyre i 15 minutt allereie!;) Men skuffande nok var det ikkje bakside lår og rumpemusklar eg merka det i, men framside lår...

 Tretrappene - snart oppe! Og det var deileg å kome opp i desse. Myyyyykje lettare å gå i enn (til tider) høge steintrappetrin for mine noko stutte bein;)

"MÅL";)
 
KJEKT!:D
 
Sidan Stoltzekleiven er einvegskøyrt må ein kome seg nedatt ein annen plass. Heldigvis kom eg i prat med ei sprek dame (som fliste forbi meg i siste tretrappa;)) som kunne fortelje meg korleis vi skulle gå fram for å kome nedatt rett veg:)
 
 
 Grusveg og asfaltert veg nedatt:)

Flotte hausten!
 
Hehe, den var fin:) Måtte berre ta den med;)
 
Pulsklokka var på berre opp sjølve Stoltzekleiven, men før det gjekk vi 5 minutt, og etter "målgong" oppe ved pila vart det i overkant av 1 time vandring nedatt:)
 
 
 
Nerdefakta Stoltzen:
Lengd: 0,78 km.
Tid. 24 minutt.
Høgdestigning: 288 meter.
Kaloriar brukt: 209.
Puls: gjennomsnitt 182. Maks 192.
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar