Sider

torsdag 15. november 2012

Kvardagsterapi - eit friskustips;)

Etter ein dag full med "non-stop" korrekturlesing av rettsbøker, kjeldelister og dommar var eg sååååå utsleta i haudet (sjølv om det eigentleg var veldig interessant, men utsletne i haudet kan ein jo fort bli av så "skjerpa" lesing i timesvis) at eg trudde eg var skikkeleg sleta i heile kroppen på sykkelturen heimatt. Trudde eg nesten ikkje skulle kome meg heim. Hehe;) Men det er jo berre tull. Haudet overstyrer ofte kroppen gitt...



Treninga i dag var som vanleg planlagt i går, meeeeeeen, det freista så utruleg lite å skulle ha kun 2 små timar heime før eg skulle sykle tilbake same vegen for å ha ei knallhard økt med Kettlebells.......Blæh! Senga freista definitivt mest, MEN noko av det verste eg veit er å legge meg med utslete haud og opplagde kropp....Så kva gjer ein? Fyller telefonen med julemusikk, kler på seg  tørre sykkelkle (sidan dei andre sjølvsagt var våte etter turen heimatt frå jobb...Det er jo Vestlandet dette;)) og vender snuten mot treningssenteret! Frisk luft og julesangar gjer underverk, og før eg var koma til treningssenteret var eg klar for trim! No skulle kroppen bli like sleten som haudet (MINST). Og sykkelturen heimatt gjekk som ein leik! Litt meir sleta i kroppen - litt mindre sleta i haudet.



Er du sleta i haudet - slit ut kroppen minst like mykje. Balanse er viktig;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar