Sider

lørdag 3. november 2012

I mål med DYTT for andre gong i år!

Jepp, eg har DYTTa meg i mål nok ein gong;) Førre gong var i mars, sjå her: http://www.friskusnytun.blogspot.no/2012/03/i-mal.html

Sist var vi eit stort lag frå Vågsøy kommune som deltok, no var det kun eg og Helseguru Unni. Og det er no visst like bra det:) Helsegururen tok kontakt tidleg i haust og lurte på om ikkje vi to sprekingane (sjølvutnemnde vel å merke;)) skulle melde oss på som eit lag. Og sånn vart det! Eit lag frå Vågsøy kommune/Haugalandet og Sunnhordland jordskifterett. Kanskje eit litt utradisjonelt "arbeidsplasslag", men kva gjer vel det;)

Konkurransen er denne gongen å gå frå Senja til Stetind (450 km) på 60 dagar (på kartet...Sjølv om det hadde vore flott å faktisk gjort det "live" og!). Konkurransen starta 20. september, og har sin slutt 18. november. Kjem ein i mål 18. november betyr det at ein har hatt eit stegsnitt på 10 000 steg for dag, noko som er den anbefalte "minimumsdosen" med aktivitet kvar dag.

Eg kom i mål NUH, og tenkte eg skulle ta ei samanlikning frå sist eg deltok.

 
 
 

 


Stegsnitt: no 13 642. Mars 13 497 (ein dag før målgong).
Totalt tal steg ved målgong: no 600 279. Mars 611 247.
Tal km ved målgong: no 450 km. Mars 481 km.
Dagar brukt ved målgong: no 45 dagar. Mars 46 dagar.

Målet på konkurransen i mars var å gå 480 km på 60 dagar. Med andre ord var dette rekna for å vere ein "lettare" tur sidan ein den gong skulle gå 480 km, og no 450 km på like mange dagar. Så det blir no litt vanskeleg å samanlikne då, men eg kan vel konkludere med at eg er omlag like aktiv;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar