Sider

søndag 10. mars 2013

Ny tur i "island"

Første sykkeltur denne sesongen i dag! Eller, det er jo feil for eg syklar jo til jobb stort sett 5 dagar i veka. Men første trimtur då ;)

Ikkje fornøgd med meg sjølv i dag; ilt i haudet etter 15 minutt (kva i alle dagar kan eg ha i meg for å få nok væske i kroppen? Ei kroppsanalyse denne veka bekrefta at eg har alt for lite vatn i kroppen :/), tung i beina (som vanleg), mykje knoting, roting og feilsykling og tilslutt ei ekstremt dårleg tid! Jaja, sånn vart det i dag ;) Men fint var det:D

 Flott og kaldt i dag! Takk og pris for merinoull og buff ;)

Asfaltidyll:)
 

 Grus... Framleis ved godt mot ;)

Innsåg at vegen eg hadde tenkt å sykle kun var ein islagt traktorveg, og fortsette difor rett fram i staden for. Rundt første sving møtte dette meg...

Sykla eit stykke på isen før eg snudde og prøvde den vegen eg egentleg hadde tenkt å prøve, men her mista eg motet. Prøv å dra med deg ein sykkel på glatta opp bakkane når du sjølv prøvar å halde deg på beina på sykkelsko (og du veit dette er vegutsiktene dei neste ca. 5-6 kilometra)! Så her sa det stopp for ein friskus i dag;)
 
 Gult er kult ;)

Vende snuten heimover, men kom fort på at eg hadde jo sykla forbi ein "grusvegavstikkar" på veg opp. Pyttsann, eg prøvar den! For er det noko ein friskus ikkje likar, så er det å snu! ;)

 Møtte sjølvsagt på dette igjen rundt første sving, men det går fint det så lenge det ikkje er bratt opp :) Eg har jo gode piggdekk!

Idyll igjen! (Haha, ja humøret og "trua" har svinga kraftig i dag ;) I eit vegkryss møtte eg og eit eldre ektepar som var meir enn behjelpelege med å forklare ei "tilsnørra" friskusjente kva veg ho skulle velje. Jammen skjønte dei kvar eg hadde tenkt meg hen og;)
 
 Plutseleg vart det asfalt igjen:) Herfrå gjekk det smertefritt (nåja...Sånn bortsett frå haudet då) på asfalt til Litlabø, Sagvåg, Heiane og tilbake til Leirvik.

Etter å ha møtt på eit høgt gjerde rett over sykkelvegen, og "knotesykling" nok ein gong, kom eg endeleg til idylliske andedammen :)





 Kvernhus faktisk! Ikkje så lett å sjå dei, men der er to stk. :)

 Sykkelcomputeren bikka 1000 km i dag. 5 mnd etter at den vart plassert på sykkelen. Ikkje akkurat uvanleg mykje på 5 mnd, men likevel OK sidan det er 5 mnd med vinter det er snakk om ;)

 Dagens "knoteløype". Haha, syner ikkje så godt her, men ein kan sjå litt avstikkarar og "rundtsykling" her og der ;)

"Pulse gone wild" i dag... Uffameg...
 
 
Nerdefakta:
Avstand: 33,60 km
Tid: 2 t 38 min (dette her er jo nesten flaut å skrive! Det er jo mileviiiiis (bokstavleg talt) frå siste Eidsvoll-Oslo (6 mil) resultatet på 2 t og 7 min :/ Jaja, sånn er det! Og så er det jo ikkje så mykje "grussykling, "issykling", "sykle seg vekk", "gåing på is med sykkelen på slep" og "bildetaking" på Eidsvoll-Oslo då.... "Ro, ro, ro" ;)
Høgdestigning: 450 meter
Kaloriar brukt: 944
Puls: snitt 154, maks 186.
 


3 kommentarer:

  1. Reknar med at du ikkje brukte sykkel med piggdekk på Eidsvoll-Oslo?? ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt poeng, Ingrid! Takk skal du ha! ;)

      Slett
  2. Tykkje aldeles ikkje du ska vere misnøgde med dinna tida, det er no nokre km!! Trur eg må slå eit tau rundt deg viss det bli fjordritt;) Men bli superinspirert til å koste støv av sykkelen!

    SvarSlett